Potřebujete radu? Roman Šebela Vám poradí
+420 777 727 835 Po - Čt: 10:00 - 15:00, Pá: 10:00 - 13:00 info@prohopo.czANO je, avšak možnost platby platební kartou při doručení je závislé na vybraném typu dopravce kupujícím a je třeba brát na zřetel, že i když platba kartou možná je, může dojít k situaci, kdy řidič doručující zásilku nemá funkční platební terminál (momentálně vybitý, poškozený či jej zapomněl na depu apod.) Bohužel toto ovšem nelze nijak z pozice prodávajícího ovlivnit, jediné, co lze, je to, že na to můžeme upozornit, což právě zde činíme.
Může se stát, avšak pokud je zásilka opatřena kulatou žlutozelenou samolepkou s vyobrazením medvídka pandy, tak jako obalový materiál bylo použito „použitých zbytkových kartonů,“ což sděluje i ona samolepka, takže s klidem lze zásilku otevřít a přesvědčit se, že obsahuje objednané zboží.
NE, avšak před provedením platby je vhodné, a to důrazně doporučujeme prověřit, zda objednávku lze realizovat. Pokud totiž kupující neuskuteční platbu v požadovaném termínu splatnosti objednávky, může dojít k situaci, kdy zboží již pro takovou objednávku není dostupné (bylo uvolněno pro jinou objednávku, anebo došlo ke změně cen), byť danou objednávku po termínu zaplatil. V takovém případě je prodávající oprávněn objednávku stornovat a došlou platbu vrátit zpět na účet, ze kterého byla platba provedena, není-li dohodnuto jinak.
ANO, je. Je však nutné při objednávání zadat povinné údaje z osvědčení tzn. číslo Osvědčení o odborné způsobilosti, jméno držitele Osvědčení o odborné způsobilosti a přesné datum platnosti tohoto osvědčení (nemusí to být přímo kupující nemající toto osvědčení, nýbrž i tzv. garant je dostačující). „Tzv. garant je dostačující“ znamená, že pokud je možnost se dohodnout s někým, koho známe (rodinný příslušník, známý apod.), kdo držitelem / držitelkou osvědčení je, uvede kupující údaje dotyčné osoby. Následně již nic nebrání zboží objednat.
PPL Parcelshop (nezaměňovat s PPL Parcelboxem) je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje výdej zásilek PPL. Příjemce a odesílatel zásilky se nemusí vázat na určitý čas doručení, zásilku lze vyzvednout v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.
Zaslat, řekněme osivo hrachu či podobné zboží v obálce možné je, avšak je třeba, a je to podmínka, aby zásilka měla své identifikační číslo, tj. číslo zásilky, a to nám oproti běžnému zaslání v obálce (jako např. běžné psaní) prodražuje. Nejlevnější možný způsob dopravy na e-shopu PROHOPO.cz je tudíž typ zaslání Česká pošta (drobná zásilka do 2 kg), převodem na bankovní účet nebo platba on-line přes platební bránu. Jiný levnější způsob možný není.
ANO je, avšak za předpokladu, že tento způsob objednání zboží si předem vzájemně odsouhlasíme. Zpravidla se jedná o tzv. korporátní zákazníky, kteří musí při objednávání zboží použít jiný (interní) způsob provedení objednávky než přes WEB (prostřednictvím e-shopu). Vyžadované vzájemné odsouhlasení má bezpečnostní charakter, poněvadž je obecně známo, že zprávy mohou obsahovat přítomnost malwaru nebo viru, a tudíž pro nás neznámá zpráva znamená určité bezpečností riziko. Z tohoto důvodu může být taková zpráva automaticky smazána, aniž by s ní kdokoli pracoval. V tomto případě nás prosím předem kontaktujte telefonicky na čísle +420 777 727 835, případně prostřednictvím e-mailu objednavky@prohopo.cz.
V případě uzavření smlouvy distančním způsobem (např. na e-shopu, po telefonu atd.) má kupující ze zákona právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. Toto je upraveno v § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Možnost odstoupit od smlouvy je tedy možná i před doručením zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů. Pokud odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující ještě před vyexpedováním zboží, nemá povinnost zaslané zboží přebírat. V opačném případě, kdy odstoupení zašle až po expedici, bude muset kupující zboží převzít a zaslat zpět prodejci na svoje náklady. Prodejce má dle ustanovení § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinnost vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od spotřebitele na základě smlouvy (objednávky) přijal. Z výše uvedeného tedy vyplývá, že kupující je ze zákona povinen objednávku stornovat a tím odstoupit od smlouvy. Praxe je však taková, většina kupujících se hlásí o svá práva, své povinnosti již však neřeší. Pokud si tedy svobodně vytvořím objednávku a předám (odešlu) dál, je vhodné a seriózní v případě změny rozhodnutí objednávku řádně stornovat, přičemž důvod není třeba uvádět.
ANO, vztahuje. Tato povinnost platí v celé EU. Pokud jde o Slovensko, tak zde se konktétně jedná o Osvedčenie o odbornej spôsobilosti v oblasti prípravkov na ochranu rastlín, které vydává po absolvování zkoušek Agroinštitút Nitra, štátny podnik nebo Regionálny Úrad verejného zdravotníctva (RUVZ).
Úložní doba na PPL Parcelshopu je 7 dní.
Potřebujete radu? Roman Šebela Vám poradí
+420 777 727 835 Po - Čt: 10:00 - 15:00, Pá: 10:00 - 13:00 info@prohopo.czPřihlašte se k odběru novinek
Máte dotaz? Zeptejte se nás. Vyplňte prosím níže uvedený formulář, děkujeme.
Zasláním formuláře souhlasíte s uchováváním osobních údajů v souladu s ustanovením § 5, odst. 2 zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Souhlasíte s tím, aby Vaše osobní údaje, které tímto poskytujete společnosti PRONACHEM spol. s r.o. , byly zpracovány a vedeny v elektronické databázi, pouze pro účely výběrových řízení a maximálně po dobu 1 roku. Souhlas může být kdykoliv písemně nebo elektronicky odvolán.
Přihlašte se k odběru novinek