search

Časté dotazy

Co není běžné balíkové zboží?

Mezi tyto položky patří objemnější zboží jako jsou sudy, kádě, barely, přepravky, zboží delších rozměrů přesahující 120 cm či velikost zásilky přesahující rozměry 120 x 60 x 60 cm či hmotnost 31,5 kg.

Zamýšlím objednat zboží pro „statní správu,“ tudíž vyžaduji formu úhrady převodem z účtu. Kdy mi bude zboží odesláno?

Pokud je kupujícím subjekt státní správy, je třeba, aby objednávka obsahovala určité náležitosti a to: platné IČ, DIČ (je-li subjekt plátcem DPH), název subjektu dle výpisu z obchodního rejstříku, interní číslo objednávky (pokud kupující objednávky eviduje, případně vyžaduje jeho uvedení v daňovém dokladu), dobu splatnosti daňového dokladu a samozřejmě jméno osoby oprávněné pro daný subjekt zboží objednávat. Pokud je vše dle zde uvedeného v pořádku, je objednávka odeslána bez čekání na platbu, avšak za předpokladu, že bylo předem vše vzájemně odsouhlaseno včetně délky splatnosti uvedené v daňovém dokladu. V tomto případě nás prosím předem kontaktujte telefonicky na čísle +420 777 727 835, případně prostřednictvím e-mailu objednavky@prohopo.cz.

Je možné pověřit vyzvednutím objednávky jinou osobu než jsem já?

ANO, avšak dle doručovacích podmínek vybraného přepravce. Pokud jde o osobní odběr na výdejních či předávacích místech, tak zde žádné omezení není. Může se však stát, a to hlavně v případě, že objednávka již byla zaplacena předem, že vydávající bude požadovat prokázání totožnosti osoby, která objednávku vyzvedává včetně jejího podpisu potvrzující převzetí zboží. U objednávek s platbou přímo na výdejním či předávacím místě prokázání totožnosti a podpis potvrzující převzetí zboží není třeba.

Objednávka má hmotnost nad 90 kg a v košíku se nabízí možnost k výběru dopravy: „Jedná se o nadměrnou zásilku (nad 90 kg). Cenu a způsob dopravy Vám co nejdříve upřesníme.“ Co to v praxi znamená?

Pokud zákazník objednává zboží, které svým objemem či hmotností přesáhne 90 kg, je třeba zvolit vhodný možný způsob dopravy, jak případně objednané zboží k němu dostat. Vždy se nabízí několik možných variant, které však již nelze přímo do „košíku “ naprogramovat, jelikož se již zpravidla jedná o zásilku ne balíkovou, nýbrž paletovou. A zde jsou jiné přepravní podmínky než u té balíkové. Nákladní přeprava má tzv. přepravní pásma nebo zóny v souvislosti na PSČ místa nakládky a vykládky, tudíž náklady na přepravované zboží jsou odlišné, byť se jedná o stejně těžkou zásilku. Dále jsou tyto typy zásilek expedovány na nevratných paletách (není-li uvedeno jinak), které je třeba také započítat do celkových nákladů na přepravu. U těchto typů přijatých objednávek nezávazných pro kupujícího tedy vybereme nejvhodnější a nejlevnější aktuální možný způsob dopravy, který uvedeme do tzv. upravené objednávky, a tu následně prostřednictvím e-mailu zákazníkovi odešleme. Upravená objednávka obsahuje jak způsob dopravy, tak konečnou cena za dopravu. Objednávka je vždy expedována až po odsouhlasení nákladů na přepravu kupujícím.

Zamýšlím objednat zboží pro firmu na IČO. Je možné zaslat zboží na fakturu, tj. bez čekání na platbu (bez platby předem)?

Bohužel NE, pokud je kupujícím firma, se kterou není vytvořen žádný dlouhodobý obchodní vztah, tj. neobjednává zboží pravidelně a vzájemně se neznáme, tak tento způsob úhrady není možný. Samozřejmě pokud jsou objednávky pravidelné, lze dohodnout standardní obchodní podmínky, a to na čísle
+420 777 727 793, pokud to možné není, tak prostřednictvím e-mailu prohopo@prohopo.cz.

Zamýšlím objednat zboží, které je evidentně objemné nebo těžké. Je možné, aniž bych zboží objednal(a), zjistit způsob a cenu dopravy?

ANO, je. Pro výpočet nákladů na přepravu a způsob dopravy je třeba zaslat následující údaje na info@prohopo.cz, případně využít kontaktní formulář níže.

  • kód produktu (nezaměňovat s EAN kódem)
  • množství od daného produktu
  • přesné PSČ místa vykládky

Jsem zákazník ze země platící € a zamýšlím si objednat zboží na dobírku. V jaké měně budu za zásilku platit při doručení?

Objednáte-li si na dobírku v €, budete platit při doručení přímo přepravci rovněž v €.

Mám možnost využít vlastní svoz k vyzvednutí objednaného zboží, mohu jej tedy využít?

ANO, pokud má kupující možnost využít vlastní svoz objednaného zboží, může jej využít. V tomto případě je nutná dohoda předem a následná úprava objednávky, tj. bez účtování dopravného. Kontakt pro využití vlastního svozu je +420 777 727 835, případně objednavky@prohopo.cz.

Cena dopravy mi připadá poměrně drahá.

Bohužel vše má svou hodnotu, a to i doprava zboží. To, že zásilka doputuje k zákazníkovi znamená, že musí projít určitým procesem, který má svou hodnotu, jen pro komplexnost:

  1. objednávka se musí vychystat = již zde vznikají náklady na přepravu
  2. vychystané zboží putuje do balícího materiálu = balící materiál také něco stojí, zdarma není
  3. zabalenou zásilku musí prodávající opatřit adresním štítkem případně dalšími logistickými značkami (křehké, neklopit atd.), tisk a pořízení těchto samolepek jsou také náklady promítnuté do výsledné ceny za dopravu
  4. samotná cena dopravy, kterou si účtuje přepravní firma
  5. všechny náklady viz. předchozí body se navýší o platnou DPH

Pokud si tedy vše výše uvedené sesumírujeme, zjistíme, že poměrně drahá cena za dopravu je relativní pojem. Každá objednávka si musí na sebe vydělat a bohužel nelze dotovat náklady na přepravu. Abychom však zákazníkům přeci jenom dokázali nějakým způsobem s náklady na přepravu „pomoci“ a poděkovat za útratu, máme nastaveny určité limity odvíjející se z celkové hodnoty objednaného zboží a hmotnosti či množství zásilek na danou objednávku. To nám umožňuje při splnění těchto limitů nabídnout zákazníkovi 100%, případně 50% slevu na dopravném viz tento odkaz

Proč je nastavený minimální limit objednávky 150 Kč a co to přesně v praxi pro nakupujícího znamená?

Minimální limit objednávky 150 Kč platí pouze pro objednávky s osobním odběrem na některém z 5 výdejních či předávacích míst, poněvadž náklady na dopravu objednaného zboží na vybrané výdejní či předávací místo kupujícím jsou v režii prodávajícího. Objednávek, které jsou zasílány se tento limit netýká, poněvadž náklady na přepravu jsou v režii kupujícího. V praxi to tedy znamená, že nelze objednat zboží v menší hodnotě než 150 Kč a osobně si ho vyzvednout, avšak lze objednat zboží v menší hodnotě než 150 Kč a nechat si ho zaslat.

Máte dotaz? Zeptejte se nás. Vyplňte prosím níže uvedený formulář, děkujeme.

*
*
*
*

Zasláním formuláře souhlasíte s uchováváním osobních údajů v souladu s ustanovením § 5, odst. 2 zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Souhlasíte s tím, aby Vaše osobní údaje, které tímto poskytujete společnosti PRONACHEM spol. s r.o. , byly zpracovány a vedeny v elektronické databázi, pouze pro účely výběrových řízení a maximálně po dobu 1 roku. Souhlas může být kdykoliv písemně nebo elektronicky odvolán.