Potřebujete radu? Roman Šebela Vám poradí
+420 777 727 835 Po - Čt: 10:00 - 15:00, Pá: 10:00 - 13:00 info@prohopo.czBohužel vše má svou hodnotu, a to i doprava zboží. To, že zásilka doputuje k zákazníkovi znamená, že musí projít určitým procesem, který má svou hodnotu, jen pro komplexnost:
- objednávka se musí vychystat = již zde vznikají náklady na přepravu
- vychystané zboží putuje do balícího materiálu = balící materiál také něco stojí, zdarma není
- zabalenou zásilku musí prodávající opatřit adresním štítkem případně dalšími logistickými značkami (křehké, neklopit atd.), tisk a pořízení těchto samolepek jsou také náklady promítnuté do výsledné ceny za dopravu
- samotná cena dopravy, kterou si účtuje přepravní firma
- všechny náklady viz. předchozí body se navýší o platnou DPH
Pokud si tedy vše výše uvedené sesumírujeme, zjistíme, že poměrně drahá cena za dopravu je relativní pojem. Každá objednávka si musí na sebe vydělat a bohužel nelze dotovat náklady na přepravu. Abychom však zákazníkům přeci jenom dokázali nějakým způsobem s náklady na přepravu „pomoci“ a poděkovat za útratu, máme nastaveny určité limity odvíjející se z celkové hodnoty objednaného zboží a hmotnosti či množství zásilek na danou objednávku. To nám umožňuje při splnění těchto limitů nabídnout zákazníkovi 100%, případně 50% slevu na dopravném viz tento odkaz.