Potřebujete radu? Roman Šebela Vám poradí
+420 777 727 835 Po - Čt: 10:00 - 15:00, Pá: 10:00 - 13:00 info@prohopo.czPokud po vytvoření a odeslání objednávky kupující neobdrží žádné potvrzení, mohlo se stát následující:
- nebyl zadán správný e-mail (to dokážeme zjistit a zákazníka na tuto skutečnost upozorníme, přednostně telefonicky, nebo prostřednictvím e-mailu v případě překlepu, kdy je evidentně chyba zjistitelná např. v doméně apod.) samozřejmě pokud se jedná o e-mail neexistující, pokud kupující uvede neúmyslně e-mail někoho jiného, což se také stává, to ovlivnit a zjistit nedokážeme. Zjistit to lze pouze za předpokladu, že se dotyčný(á) ozve s tím, že si nic neobjednával(a). I to se stává, proto důrazně doporučujeme kontrolovat údaje, které do objednávky uvádíte
- objednávka byla odeslána, avšak u příjemce (kupujícího) automaticky skončila v tzv. SPAMu (to zjistit a ovlivnit nedokážeme) jediné, co můžeme je upozornit zákazníka, aby se do SPAMu podíval
- objednávka nebyla odeslána (to zjistit a ovlivnit nedokážeme)
Pokud tedy nelze „svépomoci“ zjistit, anebo jste neobdrželi žádné upozornění na skutečnost, že při objednávání byl zadán nesprávný e-mail, je nejlepším a nejrychlejším způsobem, jak zjistit, zda-li byla objednávka skutečně odeslána, kontaktovat nás telefonicky na čísle +420 777 727 835, případně prostřednictvím e-mailu objednavky@prohopo.cz a uvést telefonní kontakt (povinný údaj).