cz sk
Přihlásit
Vzhledem ke spuštění nové verze e-shopu je nutné si do starších uživatelských účtů zažádat o nové heslo
Registrace Zapomenuté heslo? Proč se registrovat?
search

Odeslal(a) jsem objednávku, alespoň se tedy domnívám, a nepřišlo mi žádné potvrzení, co dělat?

Pokud po vytvoření a odeslání objednávky kupující neobdrží žádné potvrzení, mohlo se stát následující:

  • nebyl zadán správný e-mail (to dokážeme zjistit a zákazníka na tuto skutečnost upozorníme, přednostně telefonicky, nebo prostřednictvím e-mailu v případě překlepu, kdy je evidentně chyba zjistitelná např. v doméně apod.) samozřejmě pokud se jedná o e-mail neexistující, pokud kupující uvede neúmyslně e-mail někoho jiného, což se také stává, to ovlivnit a zjistit nedokážeme. Zjistit to lze pouze za předpokladu, že se dotyčný(á) ozve s tím, že si nic neobjednával(a). I to se stává, proto důrazně doporučujeme kontrolovat údaje, které do objednávky uvádíte
  • objednávka byla odeslána, avšak u příjemce (kupujícího) automaticky skončila v tzv. SPAMu (to zjistit a ovlivnit nedokážeme) jediné, co můžeme je upozornit zákazníka, aby se do SPAMu podíval
  • objednávka nebyla odeslána (to zjistit a ovlivnit nedokážeme)

Pokud tedy nelze „svépomoci“ zjistit, anebo jste neobdrželi žádné upozornění na skutečnost, že při objednávání byl zadán nesprávný e-mail, je nejlepším a nejrychlejším způsobem, jak zjistit, zda-li byla objednávka skutečně odeslána, kontaktovat nás telefonicky na čísle +420 777 727 835, případně prostřednictvím e-mailu objednavky@prohopo.cz a uvést telefonní kontakt (povinný údaj).

Máte dotaz? Zeptejte se nás. Vyplňte prosím níže uvedený formulář, děkujeme.

*
*
*
*
0 / 1000