search

Časté dotazy

Jaký je rozdíl mezi výdejním a předávacím místem?

Výdejním místem rozumíme klasickou prodejnu s provozní dobou, personálem a vymezeným prostorem na objednávky čekající na vyzvednutí, kdežto předávací místo je soukromá adresa (rodinný nebo bytový dům) bez vymezeného prostoru na objednávky čekající na vyzvednutí, na které lze na základě dohody předem mezi prodávajícím a kupujícím operativně objednané zboží vyzvednout. Vyzvednutí objednávky na předávacím místě tudíž nemusí vyhovovat každému zákazníkovi!

Jaký je běžný termín doručení objednaného zboží?

Na tento dotaz vzhledem k tomu, že jsme tzv. realisté a ne teoretici „od stolu,“ nelze jednoznačně odpovědět. Objednané zboží může kupující obdržet již v den objednání, ale i za 5 pracovních dní a později.

Vše záleží na několika souvislostech a to:

  • na způsobu úhrady objednávky
  • na způsobu doručení
  • na výběru místa k vyzvednutí
  • na ročním období (sezóna = více objednávek a delší doba zpracování objednávek, mimo sezóna = méně objednávek a kratší doba zpracování objednávek)
  • na aktuálních skladových zásobách oproti objednanému zboží (na jednu objednávku je dostačující množství skladem = objednáno 5 kusů / skladem 7 kusů na jinou však nemusí být = objednáno 10 kusů / skladem 7 kusů, což si mnoho zákazníků neuvědomuje, prodejce nemůže mít neomezené skladové zásoby)

Abychom však přeci jenom uvedli vypovídající údaj, využíváme portál Heureka, prostřednictvím kterého lze dle recenzí zákazníků zjistit, jak si na tom e-shop PROHOPO.cz právě stojí, pokud jde o průměrnou dobu dodání ve dnech. Zmiňovaný údaj je stále aktualizován a lze nalézt na tomto odkazu.

Co přesně znamená, že zboží lze zaslat Českou poštou jako drobné zboží od 95 Kč?

Vzhledem k tomu, že je v naší nabídce poměrně hodně položek, které jsou malé, jako např. osiva, semena, pasti a jiné drobné zboží nenáchylné k poškození přepravou, zavedli jsme možnost zaslat takovéto položky v obálce jako tzv. doporučené psaní za cenu již od 95 Kč v případě platby předem = platí jak pro platbu převodem z účtu, tak on-line přes platební bránu. Tato zásilka je však limitována hmotností, rozměrem a hodnotou zasílaného zboží. Pokud jde o hmotnost, tak ta nesmí přesáhnout 2 kg, velikost pak musím být maximálně 50 × 35 × 5 cm. V praxi to tedy znamená, že jsme předefinovali položky, které je v obálce možné zaslat včetně maximálního počtu. Bohužel není technicky možné naprogramovat „košík“ na každou možnou kombinaci položek, byť se může jednat o tzv. obálkové zboží, kterou zákazník vytvoří (hmotnost uhlídat lze, avšak nelze předem vědět, jakou velikost daná kombinace objednaných položek bude mít coby zásilka), proto při nákupu více různých položek (drobného zboží) si vyhrazujeme právo na rozhodnutí, zdali objednávku v obálce zaslat lze či nikoli, a proto není možné zvolit tuto možnost přímo při objednávání zboží. Pokud tato možnost je, je zákazníkovi oznámena zasláním zprávy prostřednictvím e-mailu v podobě upravené objednávky, kde je tato změna provedená. Pokud si zákazník tuto formu dopravy nepřeje (např. preferuje jiného dopravce než Českou poštu), je mu zboží zasláno dle původní objednávky za cenu v ní uvedenou.

Dále by vás mohlo zajímat v jakém režimu zaslání jsou tyto drobné zásilky odeslány.

Je možné objednat zboží telefonicky?

Bohužel, momentálně tento způsob objednání zboží možný není.

Odeslal(a) jsem objednávku, alespoň se tedy domnívám, a nepřišlo mi žádné potvrzení, co dělat?

Pokud po vytvoření a odeslání objednávky kupující neobdrží žádné potvrzení, mohlo se stát následující:

  • nebyl zadán správný e-mail (to dokážeme zjistit a zákazníka na tuto skutečnost upozorníme, přednostně telefonicky, nebo prostřednictvím e-mailu v případě překlepu, kdy je evidentně chyba zjistitelná např. v doméně apod.) samozřejmě pokud se jedná o e-mail neexistující, pokud kupující uvede neúmyslně e-mail někoho jiného, což se také stává, to ovlivnit a zjistit nedokážeme. Zjistit to lze pouze za předpokladu, že se dotyčný(á) ozve s tím, že si nic neobjednával(a). I to se stává, proto důrazně doporučujeme kontrolovat údaje, které do objednávky uvádíte
  • objednávka byla odeslána, avšak u příjemce (kupujícího) automaticky skončila v tzv. SPAMu (to zjistit a ovlivnit nedokážeme) jediné, co můžeme je upozornit zákazníka, aby se do SPAMu podíval
  • objednávka nebyla odeslána (to zjistit a ovlivnit nedokážeme)

Pokud tedy nelze „svépomoci“ zjistit, anebo jste neobdrželi žádné upozornění na skutečnost, že při objednávání byl zadán nesprávný e-mail, je nejlepším a nejrychlejším způsobem, jak zjistit, zda-li byla objednávka skutečně odeslána, kontaktovat nás telefonicky na čísle +420 777 727 835, případně prostřednictvím e-mailu objednavky@prohopo.cz a uvést telefonní kontakt (povinný údaj).

Musím v případě, že chci něco v objednávce změnit, vytvořit objednávku novou?

NE, není třeba, avšak je otázkou, o jakou případnou změnu se jedná. Pokud se jedná o změnu množství apod., je nejlepší a nejrychlejší způsob, jak tuto změnu provést, kontaktovat nás, pokud možno telefonicky na čísle +420 777 727 835, pokud to možné není, tak prostřednictvím e-mailu objednavky@prohopo.cz. Pokud se jedná o zcela kompletní změnu, je lépe vytvořit objednávku novou a původní stornovat. Stornování objednávky je důležité, protože prodávající může zboží, které je předmětem právě stornované objednávky ihned uvolnit pro objednávku další, což si většina zákazníků neuvědomuje.

Co znamená, když je u výrobku uvedeno „Profi přípravek,“ případně „Balení pro profesionální použití?“

Takto označený výrobek nelze běžně volně prodat nebo zakoupit. Ke koupi je třeba být držitelem / držitelkou tzv. Osvědčení o odborné způsobilosti, které vydává po absolvování zkoušek Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský (ÚKZÚZ) nebo Krajská hygienická stanice (KHS).

Zamýšlím objednat zboží a osobně si ho vyzvednout na některém z 5 uvedených míst. Je osobní odběr nějak zpoplatněn?

Objednávky s osobním odběrem nejsou nijak zpoplatněny, pokud jde o místa, která jsou naše vlastní, tj. vyzvednutí probíhá buď v prostorách provozovatele e-shopu PROHOPO.cz firmy PRONACHEM spol. s r.o., či privátní adrese zaměstnance firmy PRONACHEM spol. s r.o. V případě, že vyzvednutí probíhá na výdejním místě (prodejně) našeho obchodního partnera Ovocnářského družstva (výdejní místo č. 5), je v tomto případě účtován poplatek 10 Kč (platí pro objednávky do 499 Kč), objednávky nad 500 Kč nejsou nijak zpoplatněny.

Uvádíte, že zboží je skladem. Kdy ho tedy po objednání obdržím?

Objednávky jsou vychystávány průběžně, avšak přesný termín dodání uvést nelze. Více k tomuto dotazu naleznete zde.

V jakém režimu zaslání jsou odesílány zásilky v košíku uváděné jako „Česká pošta (drobná zásilka do 2 kg), ...?“

Tento typ doručení je v režimu tzv. ekonomický, což dle České pošty znamená, že jsou zásilky doručovány zpravidla druhý pracovní den po dni podání.

Máte dotaz? Zeptejte se nás. Vyplňte prosím níže uvedený formulář, děkujeme.

*
*
*
*

Zasláním formuláře souhlasíte s uchováváním osobních údajů v souladu s ustanovením § 5, odst. 2 zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Souhlasíte s tím, aby Vaše osobní údaje, které tímto poskytujete společnosti PRONACHEM spol. s r.o. , byly zpracovány a vedeny v elektronické databázi, pouze pro účely výběrových řízení a maximálně po dobu 1 roku. Souhlas může být kdykoliv písemně nebo elektronicky odvolán.